Veel gestelde vragen (FAQ's)

Hieronder staan de antwoorden op de meest gestelde vragen vermeldt.

1. Wat is de levertijd?

2. Wat zijn de verzendkosten en levertijd bij een monster of productstaal?

3. Kan ik jullie goederen afhalen?

4. Wat verstaan jullie onder "Look & Feel" showroom?

5. Mijn bestelling is beschadigd of met breuk geleverd, wat moet ik doen?

6. Hoe kan ik zien wanneer mijn pakket word geleverd?

7. Kan ik een bestelling annuleren?

8. Wat zijn de bezorgkosten?

9. Moet ik aanwezig zijn op het afleveradres op de dag van levering?

10. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

11. Bezorgen jullie op alle dagen?

12. Bezorgen jullie tot in huis?

13. Krijg ik altijd mijn geld terug als ik iets terug breng?

14. Kan ik als particulier bij jullie kopen?

15. Geven jullie garantie op de aankoop?

16. Klachten over geleverde producten?

Heeft u een vraag die er niet tussen staat kunt u bellen 026-2020405.

 

Wat is de levertijd?

Tijdens het bestelproces kan je zelf de "eerst" mogelijke afleverdatum aangegeven, je kan deze ook bewust later zetten om zo een leverdag te kiezen die je beter uit komt.

Wij streven ernaar altijd binnen 2 werkdagen te leveren. 

Wat zijn de verzendkosten en levertijd bij een monster of productstaal?

Verzendkosten voor een staal zijn €7,95 , u kunt deze bestellen onder de groene bestelknop van het betrefende product.

Kan ik jullie goederen afhalen?

Een bestelling die online geplaatst is kan je afhalen in Duiven op de Stenograaf 1.

Tijdens het bestelproces kan je aangeven of het verzonden moet worden of je het wil afhalen.

Wat verstaan jullie onder "Look & Feel" showroom.

Voor sommige producten is een plaatje op een website misschien niet voldoende om te kunnen bestellen, we hebben een geselecteerd assortiment van producten die je kan aanraken en bekijken in de showroom. 

Mijn bestelling is beschadigd of met breuk geleverd, wat moet ik doen? "

Helaas kan tijdens het vervoer, de opslag en overslag beschadigingen en of breuk ontstaan. Dit is inherent aan het vervoer van breukgevoelige producten. In een partij tegels mag tot 4% onvolmaaktheid voorkomen. Bij een gemiddeld snij-/breukverlies van 8-10% is dit geen probleem want de beschadigde delen worden door de tegelzetter weggesneden en het bruikbare deel wordt als zgn. pas-stuk verwerkt. Dit breukpercentage wordt niet vergoed. Het is belangrijk beschadigingen en/of breuk binnen 48 uur te melden. Wij beoordelen elke reclamatie afzonderlijk om tot een correcte oplossing te komen. 

Hoe kan ik zien wanneer mijn pakket word geleverd?"

U krijgt een track en tracé code de avond voor de levering zodat u op de dag van de levering kunt zien hoe laat ze komen. 

Kan ik een bestelling annuleren?"

Je kunt, net als in een fysieke winkel, je aankoop ongedaan maken. Als er nog niet geleverd is kun je zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur) contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website.
Als de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft is het in de regel mogelijk om kosteloos te annuleren. Het aankoopbedrag zal dan binnen 30 dagen teruggestort worden op je bankrekening.
Als de bestelling al bij de vervoerder onder handen is zullen de eventueel gemaakte kosten in rekening worden gebracht middels verrekening met het terug te storten bedrag.

Is de bestelling al geleverd dan heb je het recht de bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen retour te melden via het contact formulier op de website. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen en verdere instructies geven. Als de goederen volgens de retourvoorwaarden in goede conditie bij ons ontvangen zijn krijg je het aankoopbedrag, verminderd met de retourkosten, binnen 30 dagen teruggestort op je bankrekening. U kunt deze goederen ook kosteloos in Duiven retour brengen. Meer informatie kun je vinden in onze algemene voorwaarden. 

Wat zijn de bezorgkosten?"

De verzendkosten worden tijdens het bestelproces weergegeven zodat je voordat je de bestelling definitief plaatst weet waar je aan toe bent. Vanaf € 500,- binnen Nederland worden de goederen gratis geleverd. Voor andere landen dan Nederland gelden afwijkende tarieven als deze van toepassing zijn worden ze tijdens het bestel proces getoond. 

Moet ik aanwezig zijn op het afleveradres op de dag van levering?"

Ja, er moet iemand aanwezig zijn die de bestelling in ontvangst kan nemen en daarvoor tekent. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?"

Dit is zeker mogelijk, tijdens het bestel proces kunt u een afwijkend afleveradres invullen. 

Bezorgen jullie op alle dagen?"

Nee, onze vervoerders leveren alleen van maandag t/m vrijdag.
Indien er gebruik gemaakt wordt van een pakketdienst kan het voorkomen dat er ook op zaterdag bezorgd wordt. Je zult dan tijdig op de hoogte worden gesteld via je opgegeven e-mail adres.
 

Bezorgen jullie tot in huis?"

Nee, wij bezorgen niet tot in huis. Het kan verschillen per transporteur en de chauffeur/bezorger. Levering geschiedt vanaf de vrachtwagen op de openbare verharde weg met een palletwagen, kraan of kooiaap (heftruck).
Het naar binnen dragen van goederen behoort niet tot de taken van de chauffeur. Ook leveren we alleen op de begane grond; eventueel verticaal transport dient door de klant zelf te worden verzorgd en betaald, en daarvoor draagt Max4home.nl geen enkele verantwoording.
 

Krijg ik altijd mijn geld terug als ik iets terug breng?"

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd binnen 14 dagen mits u alle artikelen in goede staat retourneert als deze online zijn gekocht. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Aangekochte tegels/moziek kunnen niet retour worden genomen i.v.m. batch en kleurnummers.

Na 14 dagen krijgt u (uitsluitend i.o. met ons) maximaal 50% van het laagste bedrag van de aankoop of de actuele siteprijs retour. 

Kan ik als particulier bij jullie kopen?"

Ja, dat kan zowel particulieren als bedrijven kunnen bij ons kopen

Geven jullie garantie op de aankoop?"

Jazeker, wij houden ons aan de garantievoorwaarden van de desbetreffende fabrikant/toeleverancier. Zie ook onze algemene voorwaarden.
Indien je aanspraak wilt maken op garantie kun je dit aanvragen via het garantie en reparatie formulier. 

Klachten over geleverde producten?"

Als je een klacht hebt kun je die aanmelden via het contactformulier op onze website. Je klacht dien je altijd zo snel als mogelijk vóór verwerking te melden (binnen 48 uur). Klachten op reeds verwerkt materiaal kunnen niet in behandeling worden genomen. Het is aan te bevelen om alle verpakkingen te bewaren om bijvoorbeeld de productiedatum en kleurnummer gemakkelijk te kunnen achterhalen. 
 Neem de volgende verwerkingsvoorschriften voor tegels en mozaïeken in acht:
• Gebruik tegels van dezelfde productiedatum en/of kleurnummer.
• Verwerk tegels vanuit verschillende verpakkingen door elkaar.
• Plaats geen tegels met een afwijkende maat, kleur/tint of kwaliteit.
• Reclamaties op verwerkte materialen met zichtbare productiefouten en/of verschillen worden niet in behandeling genomen ('verwerkt = geaccepteerd').
• Bewaar alle verpakkingen voor product/kleur/tint referentie tot na verwerking. 
 Zie ook onze algemene voorwaarden.