head

Servicepagina

We vinden het jammer om te horen als je niet tevreden bent over onze service.
Je feedback waarderen wij enorm en willen je vragen om eventuele wensen of klachten per e-mail, aangetekende brief of per telefoon aan ons klantenserviceteam door te geven.
Ons klantenserviceteam zal je klacht zorgvuldig onderzoeken en er alles aan doen om een bevredigende oplossing te vinden.

Je kan ons bereiken via: info@max4home.nl

Zodra we je servicemelding ontvangen, sturen we je een bevestiging. We streven ernaar om je melding binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden.
Mocht ons antwoord langer duren, dan informeren we je uiteraard voor die tijd.
Als je liever een onafhankelijke partij inschakelt, kan je contact opnemen met de bemiddelingsafdeling van de Stichting Webshop Keurmerk, waarbij Max4home.nl is aangesloten.
Als de bemiddeling niet leidt tot een oplossing die voor jou acceptabel is, kan je ervoor kiezen om je geschil voor te leggen.